Holesterol je maščobni steroid in sestavni del vseh telesnih tkiv ter nekaterih hormonov. Njegova vloga se pokaže ključno tudi pri ohranjanju celičnih membran znotraj tkiv. Kako znižati holesterol, je vprašanje, ki si ga običajno zastavite, ko preko izvidov krvnih raziskav dobimo potrditev o povečani vrednosti holesterola v krvi. (1).

.

Kadar je holesterola v krvi preveč, se le-ta začne kopičiti na stenah arterij, kar lahko vpliva na nastanek različnih zdravstvenih težav. Rešitve v smeri, kako znižati holesterol so različne. Smiselno pa je, da uporabite kombinacijo različnih rešitev in celostno spremenite svoj življenjski slog, da se pravočasno izognete obolenjem srca ter ožilja. (2).

Dodatne informacije: Blog Merkaba – splošno počutje

.

kako znižati holesterol

kako znižati holesterol

.

Kako znižati holesterol – hitre in učinkovite rešitve

.

škodljiva prehranaPri iskanju rešitev, kako znižati holesterol je priporočljivo, da najprej naredite pregled uravnoteženosti vaše prehrane.

Med hrano posebej bogato s holesterolom in tisto, pri kateri je smiselno biti previden prištevamo: meso in mesne izdelke, maslo, drobovino, jajce, rake in školjke. Teh živil se je smotrno vsaj v določeni meri izogibati.

.

Na nivoju priporočljivih živil, pa je na ravni olj in nenasičenih maščobnih kislin,  smiselno v prehrano vključiti olivno, laneno in bučno olje. Kot koristni se izkažejo oreščki (orehi, mandeljni, pistacije). Pomagati si lahko tudi z uporabo brusnic, banan in avokada. Na nivoju žit posegajte po ovsenih izdelkih. (3).

.

priporočljiva prehranaPoleg prehrane je smiselno biti pozoren tudi na zadosten vnos tekočine.

V sklop zdravilnih čajev, poleg zelenega in črnega  čaja, priporočamo tudi čaje iz:

regrata, tropotca, rmana in koprive.

.

telovadbaPri znižanju holesterola v krvi poleg prehrane, veliko vlogo igrata tudi gibanje in telesna telovadba. Preko gibanja se znižuje nivo slabega holesterola v krvi, imenovanega LDL in zvišuje nivo dobrega holesterola v krvi, HDL. Smiselno je izvajati gibanje, ki bo vključevalo delovanje čim več mišičnih skupin. Med takšne oblike gibanja prištevamo: tek, kolesarjenje, plavanje in hojo). (4).

.

Rešitve v smeri, kako znižati holesterol, poleg spremembe prehrane in gibanja, vključujejo tudi zmanjšanje obsega drugih tveganj. Med ta tveganja uvrščamo predvsem stres, kajenje in alkohol. (5).

.

Z energijskimi terapijami na področju znižanja holesterola delujemo celostno. Izvajamo energijsko čiščenje krvno žilnega sistema, okrepimo pretok življenjske energije in nivo volje, s katerimi lažje uvajate potrebne spremembe. Posebno pozornost namenimo tudi odstranjevanju negativnih vplivov stresa.

.

 

Categories: Aktualno

Dušanka Spolenak

Dušanka Spolenak

Energijska terapevtka in svetovalka, izvajalka energijskih terapij na daljavo in individualnih energijskih terapij v živo ter predavateljica na energijskih delavnicah.