Kako izboljšati prebavoZdrava prebava predstavlja pomemben dejavnik zagotavljanja splošnega dobrega počutja. Pomen zdrave prebave se običajno opazi šele ob pojavu motenj v njenem delovanju. Zaprtje, napihovanje, vetrovi, driska, slabost, spahovanje in druge oblike prebavnih motenj nas usmerijo v iskanje rešitev. Kako izboljšati prebavo in s tem pozitivno vplivati na delovanje celotnega organizma?

Namig: tudi sama oprema bivalnega okolja pozitivno vpliva na splošno počutje. Eden od materialov, ki vpliva ugodno, je prav gotovo steklo. Steklo* lahko v svoje stanovanje umestimo na različne načine. Namesto plastične, se lahko v kopalnico namesti steklena tuš kabina, v kuhinjo pa, namesto keramičnih ploščic, zaščitno kuhinjsko steklo.   

o.

Kako izboljšati prebavo – preizkušeni nasveti, ki delujejo

.

Proces prebave se začne že ob uživanju hrane, kjer je pomembno, da hrano jemo počasi in jo dobro prežvečimo. Tako prebavni trakt že v prvi fazi ne obremenimo preveč, poleg tega pa se ob žvečenju sproščajo želodčni prebavni sokovi, ki so v kasnejših fazah prebave izjemno pomembni. S tem, ko hrano temeljito prežvečimo ustvarimo pogoje, da bo v zadnji fazi predel črevesja lažje opravil funkcijo izločanja.

.

Pri iskanju rešitev, kako izboljšati prebavo se je smiselno osredotočiti na dejstvo, da rek: »Si to kar ješ« drži zgolj delno. Poleg tega katero hrano uživamo je namreč pomembno, kako učinkovito hrano prebavimo. Od tega koliko hranilnih snovi iz hrane naš prebavni sistem izkoristi, je namreč odvisno, koliko bo preskrbljen s ključnimi vitamini ter minerali.

.

Za boljšo presnovo in prebavo zaužite hrane je smiselno v prehrano vključiti več vlaknin. (1) Živila iz neoluščenih in polnozrnatih žit ter veliko sadja in zelenjave predstavljajo pravi korak v smeri spremembe prehranskih navad. Kot koristna se izkaže hrana bogata s probiotičnimi bakterijami. Poleg hrane je potrebno povečati tudi vnos tekočine, najbolje vode ali nesladkanih zeliščnih čajev.

.

izboljšanje prebaveV okviru izboljšanja prebave ne moremo tudi mimo rednega telesnega gibanja, ki spodbudi delovanje trebušnega mišičevja in črevesne peristaltike. Poleg prehrane in pomanjkanja gibanja na slabo prebavo pogosto vpliva tudi stres.

.

Zaskrbljenost, hitenje za opravljanjem vsakodnevnih obveznosti, notranji nemir in strahovi prebavo upočasnijo in onemogočijo učinkovito delovanje. .

Več: Energijske terapije za pomoč pri spominu, stresu in poslu…

.

Izboljšanje prebave in uporaba energijskih terapij

.

Z uporabo različnih energijskih terapij lahko dosežemo izboljšanje delovanja prebave in sočasno vplivamo na izboljšanje počutja na vseh ravneh.

.

Ob pojavu prebavnih motenj se osredotočimo na izboljšanje delovanja želodca, okrepimo delovanje želodčne funkcije. Na energijski ravni prečistimo želodec, črevesje, jetra ter vse druge dele prebavnega sistema.

.

Poleg dviga življenjske energije se z uporabo energijskih terapij odstranijo čustvene obremenitve, ki so vplivale na poslabšanje delovanja prebave.

Categories: Aktualno

Dušanka Spolenak

Dušanka Spolenak

Energijska terapevtka in svetovalka, izvajalka energijskih terapij na daljavo in individualnih energijskih terapij v živo ter predavateljica na energijskih delavnicah.